پَس کوچه

کسی نمیشنود ما را، اگر که رویِ سخن داری و درد حرف زدن داری به گوش های خودت رو کن

پَس کوچه

کسی نمیشنود ما را، اگر که رویِ سخن داری و درد حرف زدن داری به گوش های خودت رو کن

آرزوهات تموم نشن...!

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۵۹ ب.ظ

 

بسم الله


ای که برای هر خیری به او امید دارم،


و از خشمش در هر شری ایمنی جویم،


ای که می دهد (عطای ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک،


ای که عطا کنی به هرکه از تو خواهد،


ای که عطا کنی به کسی که از تو نخواهد،


و نه تو را بشناسد،


از روی نعمت بخشی و مهرورزی،


عطا کن به من به خاطر درخواستی که از تو کردم،


همه خوبی دنیا و همه خوبی و خیر آخرت را،


و بگردان از من به خاطر همان درخواستی که از تو کردم،


همه شر دنیا و شر آخرت را،


زیرا آنچه تو دهی چیزی کم ندارد،


بیفزا بر من از فضلت ای بزرگوار،


ای صاحب جلالت و بزرگواری،


ای صاحب نعمت و جود،


ای صاحب بخشش و عطا...!

....

 

رجب زیبا است؛ بوی بهشت می دهد، اجازه ی زندگانی در لطافت جنت است برای مدت یک ماه!

 

رجب معجزه ی بخشش خداوند است!

 

رجب حریرِ فیروزه ایست!

 

رجب نگینِ انگشتریِ علی است؛ اویی کِ چقدر در این ماه دل تنگِ صحن  سرای محزونش می شوم هر بار...!

 

رجب نعمت است برای من.

 

بعد اتحریر: باران هم کِ زد :)

  • ۹۸/۱۲/۰۵
  • زهرا فلسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی