پَس کوچه

کسی نمیشنود ما را، اگر که رویِ سخن داری و درد حرف زدن داری به گوش های خودت رو کن

پَس کوچه

کسی نمیشنود ما را، اگر که رویِ سخن داری و درد حرف زدن داری به گوش های خودت رو کن

تاحالا شده چیزی بخوام ازت و بهم نداده باشی ؟

 

تا حالا شده چیزی رو از کسی ب جز خودت خواسته باشم ؟

 

تا حالا شده انگیزه ی چیزی رو در وجودم گذاشته باشی ولی نذاشته باشی بهش برسم ؟

 

تا حالا شده از هیچ درخواستیم رو برگردونده باشی مگر اینکه زهر زیانش رو چشونده باشی بهم ؟

 

نه هیچ باری نشده و من مطمئنم هرگز هم نخواهد شد،

 

این ب خاظر این نیست ک من خوش شانسم یا خوب بودم برای تو یا موقعیت خاصی داشتم...

 

ب خاطر اینه ک باهات حرف زدم همیشه و بهت اعتماد تام کردم،


ب خاطر اینه ک حتی زمانی ک غرق بودم تو لجن زار اشتباه، تو بهم اجازه دادی اسمتو ب زبون بیارم و زیر نورِ لطیفِ حضورت حیات پیدا کنم،

 

این من نبودم کِ خوب بودم، این تو بودی کِ همیشه بهترین بودی!

 

این بار هم دست منو بگیر و رها نکن

 

مسیر کمی متفاوت و پر مدعاست

 

این پستی بلندی های جدید برای من معنای غیر ممکن میداد اگ تو نبودی،

 

ولی وقتی تو هستی، هیچ غیر ممکنی دیگ یِ رویا نیست؛ تو فقط باش...

 

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • زهرا فلسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی